Tuesday, 21 February 2012

PEMANDU B.A.R.U


Ni cek mai nk cito ni...msok hari ni dah hari ke 2 cek p krj nek keta...pagi2 awl smuanya kelia...parking cantik punya....tuuutuuutt...mai nk blik ja jadi hal....cek p seondoi...qeta kat sebelah...hadoiii,
punya rsa malu cek trus blah...harap2 qeta kwan tu xjd pape la...sorry la bang...
cek xsengaja cek budak baru bljr...
dlm tkot2...gtaw la ayah cek...puuuuhhh nasib dya xmarah
dya bg nasihat and dya fhm ank dya ni bru nk branikan dri dgn qeta....
xkan nk marah no...smua ni jg peringatan kt cek dan pengajaran..

Wednesday, 15 February 2012

R.I.N.D.U


Mlm ni terasa rindu la plak.....bila tgk blik gmbar time study lu....byk sgt knangan
klu lah time tu blh patah blik kan best....buat shabat2 sayang kamu smua.....
maafkan aku jika ada salah silap secara sedar or xsedar.....
aku cuma nk beri tahu yg aku sayang sgt2 kat mber2...



POLIMAS


PUO


BESTFRIEND FOREVER

                                                                     ...i love u....
                                                                      ...friends....

Sunday, 5 February 2012

BUKIT BENDERA




Haaaaa......ini fmly cek,hari ni cek nk kongsi kegembiraan hehe.......
time ni smua fmly cek p kecuali fmly abg cek yg no 2......
ni kami tgh lapo kebulur lepas sampi di atas Bukit Bendera ni.....hahaa'


perjalanan menuju ke masjid di atas bukit



ni tiket untuk fmly cek.....punya ramai kat belakang tu beratur nk bli tiket....

 ini my num and dad



gambar ni kami dah turun dari bukit bendera......
last kami blik naik feri...
best gt dapat jln-jln dgn family...
- i love family -