Sunday, 23 September 2012

JAHAT

       Setiap manusia mcm ragamnya... ada yg baik, ada yg buruk, ada yg nakal, ada yg sopan dan mcm2 lah ragam....cth mcm aku sdri, mulut aku agak jht jgk la myb blh mmbuat org trasa hati....tp bg aku plak smua tu hnya skadar lawak, gurau dan kata2 jht time tu shja....kadang2 tu mgkin la ada jgk ketelanjuran tp aku kan manusia biasa, so xlari dri buat kesilapan.....knp lah pmikiran lelaki dan pompuan ni sgt ketara perbezaannya.....aku jeles dgn lelaki krna pmikiran depa sgt simple mcm xda msalah.....mgkin sbb tu aku mudah bergaul dgn kawan2 lelaki.....kawan2 pompuan plak yg betol memahami aku ja yg dpt bergaul dgn snang.lagi 1 prbezaan org yg dah kawen dgn yg bujang.... ckup ssh nk kn jga hati, nk melawak pun kn brhati2......klu mcm tu lpas ni aku menyendiri je lah menyepi xdak la org kit hati hehe...asalkan aku happy...
      Bkn snang nk jaga hati org, aku prnah rsa nk jga hati org last kta jgk yg mkn ati...dah la ati xsedap...
yg  penting skrag aku nk happy2 ja xnak pkir sal org lain,jnji jht2 mulut aku xdak la smpi memperlagakan org lain, xdak la smpai jtuhkan maruah org lain. Aku xsuka tmpat yg sunyi sbb buat aku bosan so jgn lah asyik dok menyepi mcm sek bisu ja....

Monday, 10 September 2012

Selamat Hari Raya


           Dah lama rasa xaktif kt sni kan...bzy kit bru2 ni (padahal mlas) ;)

              di sebabkan kita baru je lpas raya so cek nk cita sal raya mlm ni....

Ayahku dan cucu-cucunya

Alhamdulillah tahun ni aku merasakan bhgia beraya bersama keluarga yang tersayang.
cuma raya tahun ni aku kurang kawan je sbb kawan baek sekaki sejalan dgn aku dah
pun kawen tggllah aku terkontang kanting hehe...

Makku bersama menantu & cucunya




Ni lah mber aku yg datang beraya umh aku pun
yg lain-lain aku fhm sbb jaoh...
 thanks minah mai aya umh aku...