Sunday 23 September 2012

JAHAT

       Setiap manusia mcm ragamnya... ada yg baik, ada yg buruk, ada yg nakal, ada yg sopan dan mcm2 lah ragam....cth mcm aku sdri, mulut aku agak jht jgk la myb blh mmbuat org trasa hati....tp bg aku plak smua tu hnya skadar lawak, gurau dan kata2 jht time tu shja....kadang2 tu mgkin la ada jgk ketelanjuran tp aku kan manusia biasa, so xlari dri buat kesilapan.....knp lah pmikiran lelaki dan pompuan ni sgt ketara perbezaannya.....aku jeles dgn lelaki krna pmikiran depa sgt simple mcm xda msalah.....mgkin sbb tu aku mudah bergaul dgn kawan2 lelaki.....kawan2 pompuan plak yg betol memahami aku ja yg dpt bergaul dgn snang.lagi 1 prbezaan org yg dah kawen dgn yg bujang.... ckup ssh nk kn jga hati, nk melawak pun kn brhati2......klu mcm tu lpas ni aku menyendiri je lah menyepi xdak la org kit hati hehe...asalkan aku happy...
      Bkn snang nk jaga hati org, aku prnah rsa nk jga hati org last kta jgk yg mkn ati...dah la ati xsedap...
yg  penting skrag aku nk happy2 ja xnak pkir sal org lain,jnji jht2 mulut aku xdak la smpi memperlagakan org lain, xdak la smpai jtuhkan maruah org lain. Aku xsuka tmpat yg sunyi sbb buat aku bosan so jgn lah asyik dok menyepi mcm sek bisu ja....

No comments:

Post a Comment